6:00-8:45 Indywidualne kontakty z rodzicami i dziećmi, nawiązanie emocjonalnego kontaktu z dziećmi, praca stymulacyjna, ćwiczenia poranne, zabawy ogólnorozwojowe
8:45-9:00 Porządkowanie sali zajęć. Zabiegi higieniczne.
9:00-9:30 ŚNIADANIE
9:30-9:45 Czynności porządkowe
9:45-11:30 DZIAŁANIA NAUCZYCIELA W KIERUNKU REALIZACJI OCZEKIWAŃ ROZWOJOWYCH DZIECKA:
wspomaganie rozwoju edukacji dzieci
wspieranie działań twórczych w różnych formach aktywności dzieci
zintegrowane działania wychowawcze wspomagające realizację indywidualnej drogi rozwojowej dziecka w relacjach z rówieśnikami i dorosłymi
11:30-12:00 Przygotowania do obiadu. Porządkowanie sali zajęć. Czynności higieniczne.
12:00-12:30 OBIAD
12:30-12:45 Czynności porządkowe, zabiegi higieniczne.
12:45-13:20 Relaksacja. Odpoczynek. Gry i zabawy dydaktyczne. Realizacja własnych zainteresowań dzieci.
13:20-13:30 Czynności porządkowe.
13:30-13:45 PODWIECZOREK
13:45-17:00 Zabawy i gry w małych grupach